Upp med tuppen



Imorgon blir det att gå upp med tuppen, för det blir till att bära upp vinterdäcken från förrådet. Tänkte nämligen passa på att byta däck INNAN första snön kommer och ALLA ska byta till vinterdäck samtidigt, likabra att ha det gjort liksom.

T ska med byta till vinterdäck, så han skulle komma förbi och hjälpa mig att bära min däck.

Tidigare har jag bytt däck hos en annan firma, men det blev lite knas sist när nyckeln till mina låsbultar var borta efter bytet och sen visade det sig att den rullat ut ur påsen och låg under andra grejer i bagaget, så denna gången ska jag testa en annan firma, som dessutom är billigare, dock kunde man inte boka tid utan det är bara drop-in, så vi får hoppas det inte tar för lång tid.



Efter det blir det att köra till Maxi, dom har massa billigt denna veckan, bland annat cocosprickar =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0