Däcken på plats



Nu är däcken på plats, både på bilen och nere i förrådet. Men faaaan vad tunga mina 15" sommardäck är om man jämför med mina 13" vinterdäck. Men där var ledigt precis utanför porten både imorse när jag lastade i vinterdäcken och nu när jag kom tillbaka och skulle ha ner sommardäcken i förrådet, så det underlättade en hel del faktiskt.

Var lite knussligt att hitta dit, så jag fick ringa T och fråga vart det var. De hade inte haft några däck till honom, så han hade inte varit där, men jag hittade tillslut.

Tur det är några månader till nästa däckbyte, nu har jag fått min dos träning för hela helgen.


Så det ska bli gott med cocosprickar och film i eftermiddag efter dagens slit!

Mot Maxi!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0