Borta bra men hemma bäst!

Körde till Ramlösa idag och hämtade upp presenten till Pams innan det bar vidare ner till Malmö, C hade nämligen varit snäll och köpt kokosnötsolja nu när hon var nere och hon kom hem igår.

Glömde ju att fota presenten, men reaktionen blev ungefär att "Noa, jag älskar dig!" så jag förmodar att det var en perfekt present ;)

Annars har det varit en mycket trevlig tillställning med glada och utklädda gäster, smörgåstårta, cupcakes, kakor, jelloshots och andra shots (läsk för min del dock), bål och grejer.











 






































¨
Fick parkera på min egen p-ruta i långtbort i stan.

Men då jag har tvättid imorgon kl 10, så kan jag hämta hem min lilla racerbil till gatan igen.

Blev erbjuden sängplats i Malmö, men som man säger, borta bra - men hemma bäst!

Men det har varit en riktigt trevlig afton på alla sätt och vis, tack Pams =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0