Min dag i bilder!

Idag har det varit en heldag minsann. Började med att lämna in bilen på service...



Sen blev det en lång promenad hem till mamma



Och vi gick till Väla



Jag behövde nya sandaler och det hittade jag på Stadium, kanske inte de snyggaste, men de får duga att knalla omkring i. Köpte dessutom två par när dom nu var så billiga som dom var.



Sen ringde min syster och hon var i Ekeby Möbelaffär och köpte ett sånt här bord till mamma,  så vi fick hjälpas åt att bära upp det och montera benen på bordet.



Sen fick jag skjuts till Serviceverkstaden där jag hämtade ut min nyservade bil



Och då Netto inte fått in några avokado varken förra veckan eller denna trots att dom har annons på dom, så fick jag köra in om Maxi på vägen hem och köpa de två nät man fick köpa per person.

Ja detta var min dag i bilder.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0