Bilvakt och intervju



Idag blev jag betrodd att köra och passa min systers racerbil =)

Hon ska nämligen vara nere i stan hela dagen idag och vill slippa betala parkering, så hon hämtade mig och körde ner i stan, sen körde jag hem hennes bil och ställde den här hemma och så hämtar jag henne i eftermiddag.

Men fan vad stor den är, på alla håll och kanter..... Fick knappt plats på längden innanför rutan.



Då föredrar jag min egen lilla racerbil faktiskt!



Sen i eftermiddag ska jag på intervju på ett jobb jag verkligen vill ha. Dom har dock inga heltidstjänster precis just nu, men gör jag bra ifrån mig så ringer dom förhoppningsvis när där dyker upp något.

Men detta är något jag sysslat med under 5 år, så jag vet att jag kan detta!!!

Wish me luck!!! =)

// Noa


Kommentarer
Postat av: Jenniien

lycka till!

2011-05-05 @ 10:17:42
URL: http://jennietarkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0