X10 mini pro





Var ute hos syster med T idag för att hon skulle hjälpa honom att laga ett par byxor. Då jag misstänker att de inte kommer få rätt på min mobil så fick jag ta ett provkort med systers x10 mini pro för att se om jag kanske ska byta till en sån istället.

Min Satiokamera är bättre, men en sån här kanske skulle duga. Den är bättre än min k800i iallafall.
Beror lite på vad som händer med min Satio, för några år sen hade T sin på service efter ett år och fick hälften av pengarna tillbaka, då blir det kanske en sån här, men så har jag hört andra som fått välja en likvärdig mobil, får jag välja en likvärdig så ligger Xperia arc i samma prisklass som min Satio gjorde.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0