Stressigt värre...

Blev väckt av telefonen imorse, så nu ska jag på en intervju på måndag. Problemet är att jag och syster ska på möte med försäkringsbolaget på måndag med.

Hon med jobbet ville träffa mig kl 8, men jag skulle aldrig hinna tillbaka tills kl 10 den dagen. För det visade sig att hon satt i Malmö av alla jävla ställen. Jobbet är alltså i Helsingborg.

Så nu fick jag en tid i Malmö kl 13 och bokade om försäkringsnissen tills klockan 9 istället. Men det blir en heldag på måndag med andra ord.

Men för att slippa betala tågresan ner till Malmö och tillbaka för 200 spänn så var jag tvungen att köra ner till AF och ansöka om att få resan betald. Och sen var det en massa andra samtal som skulle ringas, så nu, kl 12:39 dricker jag dagens första kopp kaffe. Helt sjukt.

Men syster hade fått ett brev från försäkringsbolaget idag och där fick vi summan bekräftad. Det var den jag läst mig till tidigare =) Min post har inte kommit än dock.

Men den 12 juli åker familjen syster ner till Thailand för en månads semester och man skulle kunna säga att jag köpte min bil jävligt billigt.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0