Så jävla roligt....


Efter att jag varit på Knutpunkten idag och hämtat ut mina biljetter till på måndag så knallade jag hem till T & N en runda. För när dom var på Liseberg förra helgen vann dom 2 kg Twist och 2 kg mjölkchoklad som han tyckte att jag skulle smaka på. För T vill inte bli fet och det vill förvisso inte jag heller.

Men iallafall, en stund senare kommer N hem och hon står i köket och jag och T sitter i vardagsrummet och snackar skit och dricker kaffe, vips kommer där en stor vovve inspringande i vardagsrummet och jag fattar ingenting, den kommer in och hälsar på mig och sen går den ut i köket till N som säger "hej hej" till hunden.

Jag tittar frågande på T och fattar ingenting, om dom nu skulle ha skaffat vovve så skulle han väl ha berättat det?!

Hur som helst så visade det sig att det var grannens vovve som kommit inspringade då N inte dragit igen ytterdörren ordentligt, som jag garvade!!! =)

Fast man hade kanske varit tvungen att vara där för att förstå det roliga i det hela?

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0