Händelserik dag!



Vi börjar med dagens steg, fast det är en suddig och dålig bild, men jag skyller på att den är tagen med min gamla mobil.

För idag fick jag nämligen fraktpåsen så att jag kunde skicka in min mobil på andra servicen, fick tillbaka telefonen för typ 1.5 vecka sedan och den fungerade ju inte ändå. Så andra gången gillt eller vad man säger?!

Sen fick jag mina bläckpatroner till min skrivare idag med, fast dom har jag inte hunnit testa ännu.

Jag fick dessutom mina checkar från Smartson.se



Så jag hämtade ut mina kesellaburkar, smakade gott och typ som yoghurt för den som undrar. Och som vanligt är gratis jättegott!! =)

Men trots att jag fått en massa saker idag så är jag inte helt nöjd, väntar fortfarande på pappas skattepengar och min nya fågelbur skulle komma denna veckan fick jag besked om i söndags.

Vad har mer hänt? Jo, jag har sett en film, spelat lite Harry Potter, blivit nerringd på mobilen för att mitt internet la av under 3 timmar och således även min ip-telefon. Nu blir det att läsa lite bok och sen ska jag sova, för imorgon bitti ska jag köra till Bjuv och gå på ungarnas skolavslutning (som börjar redan kl 8) och hämta lite grejer hos syster och förhoppningsvis hinna in om Citygross och köpa en present till den ena systerdottern som snart fyller år.

Natti natti

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0