Fan då....

Min mobil hade startat om sig igår när jag var på Hemköp, först var de svåra, men nu kom ett mail att jag får skicka den på service igen.

Kasst bara när jag äntligen fick tillbaka den...

Men nu har jag äntligen hittat alla papper som försäkringsbolaget vill ha, både jag och syster letade som idioter igår efter ett speciellt papper, hon hittade ett ex, men det gick inte att läsa sidan 2 när hon försökte scanna in det. Men idag hittade jag min inscanning av originalet och jag har kunnat skriva ut massor idag, trots att min skrivare piper om att bläcknivån är låg.

Jag ska beställa nya bläckpatroner, men så har jag lite dilemma om vilken skrivare jag ska använda mig av, har både min egen gamla skrivare och pappas nämligen och det känns onödigt att köpa bläck till bägge två.

Vilka I-lands problem man har!!

Hur som helst så har jag skrivit ut alla försäkringspapper och så har jag skrivit ut följesedlar och kvitto på mobilen som jag ska bifoga när jag skickar in den på service igen. Fick höra att tre servicar måste den vara iväg på innan man kan få en ny, dock tillverkar dom inte min mobil längre. Men jag kan skita i pengarna jag förlorat om de erbjuder mig en billigare mobil om de inte kan laga den jag har, så länge den nya fungerar som den ska.
Fast jag tycker ju om min satio trots allt.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0