Vad fan....



Så länge jag kan minnas så har jag alltid tvättat varannan söndag och det har inte varit några problem alls. Men idag när jag tvättat färdigt och skulle sätta upp en ny tid så är där fullt på söndag om 14 dagar, så helt plötsligt ska jag tvätta en lördag nästa gång...

Säkert någon nyinflyttad som inte fattar bättre... Men det hoppas jag snart kunna ta ifrån dom =)





Dessutom hittade jag fjädrar på min kycklingklubba från Guldfågeln, tur jag inte är rädd för fjädrar. Men allvarligt, ska jag behöva plocka färdigt kycklingen själv?? Det ser rätt nasty ut faktiskt....

Update:

Jag mailade dom, så nu får vi se om jag får mer kyckling som kompensation =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0