Trevlig dag...

Dagen började förvisso inte så bra, jag körde ner till Folkuniversitetet (finns på två adresser här i stan och jag var på den andra adressen idag, inte där jag brukar vara )för att packa min bil med kurskataloger, kommer ner och då visar det sig att där inte finns några. Pratade med en tjej som hade 2 lådor, men dom behövde hon själv, så jag fick snällt och tomhänt köra hem igen och parkera bilen. Sen gick jag ner igen och på vägen gick jag in om Folkuniversitetet igen och hämtade ett tidningsställ och satte upp på biblioteket.

Sen ringde L som jag åkte med förra veckan och där skulle komma en leverans idag med nya kurskataloger, så där ska finnas åt mig i receptionen imorgon iallafall. Sen är det arbetsförmedlingar och bibliotek i Helsingborg, Landskrona, Höganäs och Ängelholm jag ska köra till under fyra fredagar framöver och imorgon ska jag köra och hämta tidningsställ på Ängelholms flygplats, men sen bör jag hinna in om syster på vägen hem och hämta mina choklad och låna office skivan.

Sen blev det lunch med grabbarna innan midsommarfesten.





Blev tre små rätter på kinesen och en kall öl till det =)



Vår fina midsommarfest 155 dagar kvar dukning



Massa folk mitt i midsommarfirandet =)

'

Sen blev det Bishop Arms vid Marina för oss som ville, vi var 7-8 personer. Där blev det ett par Hoegaarden =)



Där finns både stora och små Hoegaarden minsann, men det stora glaset lurar ögat lite, ser mycket mer ut än det är i =) M bjöd på tequila, men jag avstod då jag ska köra bil imorgon.

Men kort sagt en mycket trevlig dag och jag gick hemåt runt 20:45 kanske, ska snart nanna lite kudde så att jag är pigg och utvilad imorgon.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0