Kund enkät




Idag var det dags för Helsingborgshems kundenkät, tror dom skickar ut den varje år. Iallafall så baserar dom hyrorna till en viss del beroende på vad folk svarar, dvs bor man i ett attraktivt område där folk trivs får man högre hyreshöjning i % än i områden där folk inte trivs lika bra.

Det är lite såna frågor om vad som är bra och dåligt med området där man bor osv och varje år så tar jag och flera andra med mig upp detta med parkeringsfrågan på det som är mest negativt med att bo här. Tror ni något har hänt hittills? Jag har ändå bott här sen 2004, dock hade jag inte bil de första åren, men ändå.

Skärpning Helsingborgshem, för det är fan inte rimligt att jag som boende inte ska kunna ta bilen och köra ut till Citygross när jag kommer hem på eftermiddagen, för då vet jag att det inte finns någon parkering när jag kommer hem. Tidigare har jag kört och handlat och sånt på dagtid, men nu har jag inte möjlighet till det längre.

Så denna gången var jag inte lika nöjd och belåten som hyresgäst som tidigare år, trots att jag faktiskt tagit upp parkeringsfrågan i varje enkät jag fått.

// Noa


Kommentarer
Postat av: seena akra

2011-02-11 @ 11:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0