Kärring....

Jag har helt missat att berätta om kärringjäveln som bor vid mamma någonstans, har bara hört talas om henne tidigare, men igår stötte jag på henne för första gången...

Det är så här att på mammas parkering finns där 4 gästparkeringar och en handikappsruta (kan stå där med mammas handikappstillstånd, men vill inte stå i vägen om där kommer en handikappad, den rutan är oftast ledig, men så vet jag att där bor fler handikappade i mammas hus) och dom 4 andra brukar alltid vara fulla, i gatan bredvid huset vågar man knappt stå för där har dom eldat upp bilar flera gånger på nätterna, men så finns där parkeringar på andra sidan av mammas hus... Som egentligen är gästparkering för husen som ligger bakom mammas.

På den här andra parkeringen, har dom också 4 gästparkeringar och där finns i princip alltid minst 2 platser som är lediga.

Igår när jag köpt laptopen och kom tillbaka så var där såklart fullt hos mamma, där var plogat i gatan och där var snövallar på en halvmeter, så även om jag velat hade jag inte kunnat stå i gatan, då parkerade jag såklart på mammas baksida...Frid och fröjd tills jag skulle köra hem, då kommer den här jävla utlänningskärringen och började tugga på mig om att där fick jag inte stå och blablabla, jag ignorerade henne, hoppade in i bilen och körde och hon stod där och tittade på mig när jag körde iväg.

Vad spelar det för roll om jag står där i en halvtimme eller trekvart när där ändå aldrig är fullt? Igår stod jag och en annan bil där, vilket innebär att hennes två jävla fantasikompisar hade kunnat få plats där ändå.

Och ja, i detta fallet har jag fördomar... Men den jävla utlänningskärringen borde skaffa sig ett jävla liv istället för att smyga på alla som parkerar. Passar det inte får hon väl åka hem och parkera i sitt eget jävla land!!!!

I min värld är det vettigare att stå där än att uppta en handikappsplats iallafall. För där står jag inte i vägen för någon med tanke på att där alltid finns tomma rutor.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0