Hemma igen...





Mätt och belåten efter smörgåstårtan och kladdkaketårtan =)


Var riktigt trevligt hos mamma faktiskt, men sen visade det sig att hennes laptop la av idag igen, så när det var dags att bege sig så körde jag in om Siba och köpte en ny laptop åt henne. En lite större dessutom som är lättare för henne att sitta vid och titta på. Hon sitter i princip bara på Facebook ändå.

Det är lite så, hon hade min gamla och det är inte första gången den flippat så det är likabra att passa på att köpa en billig nu när de ändå har utförsäljning än att vänta en månad, inte kunna rädda bilder och sånt och tvingas köpa en ny till fullpris.

Hade stora problem att komma till mamma idag bara, igår tänkte jag att OM det snöar tar jag bussen dit, men det slutade snöa imorse och därför tänkte jag att jag kör själv. Men jag kom halvvägs ut ur p-rutan och sen stod jag fast där, kom varken fram eller tillbaka. Kände paniken komma krypande. Men jag hade tur och en snubbe kom till min räddning och försökte putta loss mig samtidigt som jag backade...Det gick inget vidare alls, sen kom där en bil i gatan och ut hoppade två till som hjälptes åt att putta loss mig...Hade inte de kommit hade jag fortfarande stått där jag gjorde.

Vad har vi då lärt oss av detta? Jo, jag tycker om min lilla racerbil, men ibland är den lite för klen för sitt eget bästa. Jag fastnade ALDRIG med Volvon inte, men den var där lite mer kraft i och den var tyngre med.

Men slutet gott, allting gott iallafall!!!


¨
Och dagens ros går till mina tre hjältar som hjälpte mig ut ur p-rutan idag!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0