Grannsämja

Nu plingade min kära granne ovanpå mig på bara för att säga att om han spelar för högt så får jag säga ifrån, jag sa att jag tror inte det blir några bekymmer bara han inte spelar kl 6 imorgon bitti så är det lugnt. Då log han och sa att nej, det är två våningar upp isåfall.

Tror inte ens jag kommer att höra han och hans kompis som ska förfesta lite innan dom ska ut vid 23 tiden, men det var en trevlig gest av honom kan jag tycka.

Det roliga är att jag vet vem den här snubben är då vi gått på samma skola någonstans, han är ett år äldre än mig, sen om det är högstadiet eller gymnasiet har jag ingen aning om. Får kanske fråga vid tillfälle =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0