Givetvis...


Min sladdjävel funkade inte, så idag när jag ändå ska till Kjell & Co på lunchen eller när jag slutat ska jag höra vilka alternativ jag har istället.

Tänkte nämligen köpa en/ett hårddiskkabinett till min gamla laptops hårddisk som kraschade, så kan jag rädda lite grejer och sen använda den som en extern hårddisk.

Igår hann jag med massor när jag slutat, jag hade mailat Elon angående mammas värmemadrass och dom ringde upp och berättade att dom hade två stycken på Berga, men dom skulle skicka ner den till butiken som ligger där jag bor och det hann dom igår.  Det kan man kalla service!!!



Så jag knallade ner för backen och köpte madrassen. Sen har jag ett notställ till ena systerdottern som spelar klarinett.

Sen hann jag ringa Vårdcentralen och kunde boka in en tid för sista Twinrix sprutan i februari, dels så jag inte glömmer den eller missar den och måste ta om dom om jag ska åka iväg någonstans igen sen. Nu när jag tar den tredje ska jag vara skyddad i 25 år eller nåt. Och med tanke på att dom kostar 600 kr styck och man ska ta tre stycken så är det likabra att fullfölja nu när jag redan fått två av dom.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0