Allt har sin tid...



6 återställningsskivor tar sin lilla tid....



Så jag får väl visa min nya externa dvd-brännare jag fick för en hundring =) Eller nja, men Hp har en kampanj just nu där man får 400 spänn rabatt på laptopar över 11" och brännaren kostade egentligen 499, men säg att jag betalt fullpris för laptopen, då fick jag brännaren nästan på köpet =)

Mitt resonemang kring detta köp var nämligen att visst kunde jag köpt en bättre dator egentligen, men jag är för snål för det, samtidigt...Håller denna i 2 år är jag glad och det finns inget som säger att en 2-3000 kr dyrare laptop skulle hålla längre än så heller.

Jag tycker ändå om min nya lilla 11.6 tums kompis =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0