Happy!!

Idag sa S att hon tyckte att jag såg smalare ut i ansiktet, så kanske gör mitt pulver till lunch och mina dagliga promenader + alla 100 trappsteg åt gången, 8-10 enkelvägar om dagen resultat =) Glad blev jag iallafall, för S är en tjej som säger vad hon tycker, hon säger inte saker för att vara snäll.

Förövrigt så har jag ont i armen nu efter sprutan, tror hon träffade en nerv när hon sprutade in den, då hela armen bara domnade, det har den inte gjort de andra två gångerna jag tagit den, men känseln kom tillbaka efter någon minut. Jag har aldrig varit spruträdd och är inte det nu heller och smärtan i armen är inte densamma som efter svininfluensasprutan 2009, då det tog emot att lyfta armen si och så högt, men jag hoppas fan det går över tills imorgon för det är inte jätteskönt just nu.

Men nu är jag iallafall ordentligt vaccinerad under 20 år eller nåt och kan åka utomlands utan att behöva ta en massa sprutor =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0