Fredag!!



Idag står det jobb på schemat, sista gången jag ska ligga och köra runt, vilket känns riktigt skönt faktiskt. Då jag inte är speciellt välkommen när jag väl kommer. Jag förväntar mig inte att dom ska ta emot mig med öppna armar och bjuda på kaffe och dom är inte otrevliga på nåt vis, MEN dom behöver verkligen inte grejerna jag kommer med.



Sen när jag är färdig blir det att hälsa på mamma som ligger inlagd på sjukan, hon fick åka ambulans och grejer natten till igår och läkarna släpper inte ut henne på hela helgen iallafall, vilket känns bra!



Sen för att underlätta för syster så hon slipper ligga och köra in i stan så tar jag mamma imorgon med, på söndag ska syster ändå köra ena systerdottern till Busfabriken och då får hon ta mamma så behöver inte jag gå dit då. Är bra när man kan dela upp det, då får hon besök varje dag och så blir det inte att bägge kommer på lördagen t ex och ingen på söndagen...

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0