Städdag i gatan

En annan kunde sova till kl 9 innan jag körde till mamma, för jag stod inte på 7 dygns parkeringarna =)



Men när jag väl skulle köra så kom där bärgningsbilar för att dra bort de bilar som missat skyltarna som varit där en vecka om att det rådde parkeringsförbud mellan kl 8-16 idag pga städning. Mindre kul att behöva betala böter, bärgningsbilsutryckning och dessutom behöva lösa ut sin bil, kostsam historia för de jävlarna får man väl säga. Var säkert ändå en 8-10 bilar det handlade om. Jaja, det är deras baksmälla, inte min.



Fick tigga till mig pengar av min mamma så jag kunde köra och tvätta bilen, ville egentligen inte tvätta den där då de lyckats repa min bil 2 ggr tidigare, men orkade inte köra till andra sidan av stan. Dessutom hade han inte växel på en hundring, så jag fick det för 60 kr och fick lova att komma med en tia nästa gång... Yeah right!



Nu är skyltarna borta och det jättetomt i gatan, har nog aldrig sett den så tom faktiskt.



Mycket ovanlig syn!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0