Spendera mera...

Mamma ringde idag, för hon hade hittat ett databord hon ville köpa.. Hon är nog lite shopaholic min mamma, får hon inte spendera pengar så kliar det i fingrarna på henne.



Fast jag beställde faktiskt en ny mobil idag (så shopaholic är kanske ett släktdrag?), för jag måste ha en telefon jag kan lita på och innan vi hittar nån som kan fixa våra iphonar så vill jag slippa ställa dubbla larm och grejer varje morgon.



Iphonen funkar med mitt Telenor och med systers Tele2 men inte med mitt Telia. Och min Satio är ju inte heller kompis med mina Teliakort, trots att jag testat 4 olika simkort. Den fortsätter starta om sig med jämna mellanrum.



Så det blir lite experiment nu, när jag får min nya lur ska jag testa köra med mitt Telenorkort i min Satio och se om den fortsätter starta om sig, det kommer den säkert inte att göra, men nu vill jag ha Telia som första nummer så vad hjälper det mig om telefonen fungerar med Telenor?

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0