Lyx!



Det är inte varje dag man får skjuts hem =)

Svågern blev ju jättesjuk dagen efter att de kom hem från Thailand och är det fortfarande (han har gått ner 12-13 kg på 14 dagar) , så syster hade kört upp med honom till infektionskliniken idag så att han fick dropp och grejer och sen har hon bara väntat och väntat och väntat, men så var han färdig precis när jag skulle gå hem från jobbet, så jag fick åka sista biten från sjukhuset.

Nu väntar jag på att en grej på datorn ska bli klar, sen blir det att knalla till Netto och hämta mitt Nettoblad som posten vägrar dela ut i min brevlåda!

Tur det är sista dagen på jobbet imorgon, har sjukt mycket att se på, idag är det Robinson och Hollywoodfruarna och sen har jag en serie på 3 timmar och mina Skilda Världar att glo på, så jag har att göra ett tag framöver.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0