Bra dag!

Oj vad jag har hunnit med grejer idag =)

Först var det ett kärt återseende av S och efter lite catch up om vad som hänt i sommar så gick jag och S och C och G och käkade thai och sushi buffé på Asian Garden på lunchen.

Sen passade jag på att köra till syster, för att slippa det imorgon och så bytte vi lite grejer och så förhörde jag min systerdotter på hennes engelska glosor, sen har jag städat och fixat lite, för här kommer nån ventilationssnubbe nästa vecka och så har jag vikt tvätt och lite sånt.

Dessutom hade jag en timmes sovmorgon imorse och jag hade ändå mer tid hemma innan jag var tvungen att gå hemifrån än jag haft de senaste fyra dagarna! Livet är bra härligt ibland trots att djävulens påfund bestämde sig för att dyka upp imorse.

// Noa


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Åh mums med thai!



Och tack! Jag passar kanske inte i allt, men mycket. Tror jag. Hoppas jag. Haha. Tack i vilket fall! :D

2011-08-31 @ 18:15:39
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0