Intervjuer!!



Idag har intervjuerna haglat över mig, har den första på fredag, eller ja jag har varit på en första intervju där för någon vecka sedan och nu är det då dags för intervju nr 2 på det stället.

Sen nästa vecka har jag en intervju på ett helt annat ställe =)

Om jag får välja....Så väljer jag alternativ nr 2, även om jag tror det är lika underbetalt på bägge ställena. Första stället är underbetalt, 17 000 innan skatt får man ut på en heltidstjänst där och det är inte mycket att hurra för, det andra stället ingår i en koncern där det är ungefär lika dåligt. Men det är jobb och jag ska visa framfötterna på bägge ställena. Däremot tror jag att ställe nummer två skulle ge mig mest rent arbetsuppgiftsmässigt.

Men vi får se om någon av dom vill ha mig, ställe nr 2 lät jävligt intresserade iallafall med tanke på min erfarenhet i branchen.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0