Födelsedagsfirande över för denna gången....

Tänkte jag skulle visa lite bilder på mina presenter.



Börjar med den fina smörgåstårtan dom gjort till min ära.



Sen av mamma fick jag en HIF t-shirt och ett HIF nyckelband



Nyckelbandet



På nyckelbandet finns där en kapsylöppnare med HIF loggan på



Av mamma fick jag dessutom en batteriladdare med 6 batterier och strumpor(alltid dessa jävla stumpor och vita som jag inte ens brukar använda!!!) och av familjen syster fick jag lotter, en Noa skylt att hänga upp i min lilla racerbil och ett påskägg.

Jag blev såklart av med min fenomenala parkeringsplats idag när jag var hos mamma och där jag står nu vill jag egentligen inte stå, men förhoppningsvis hinner jag flytta bilen imorgon innan HIF matchen, annars får det bli på måndag när jag är leeeeeeeedig!!! =)

Trevlig helg på er party people!!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0