En ängel!!!

T är så söt. han hade ringt mig 2 ggr idag, men första gången hörde jag inte telefonen för jag var på väg ner till söder och lyssnade på musik och andra gången vet jag inte vad som hände.

Sen ringde jag och så ringde han upp och då visade det sig att han ville bjuda på lunch, för han hade gjort chili con carne igår och så hade han bakat bullar idag. Han är så söt =)

Sen är det ingen hemlighet att mina fötter håller på att döda mig, spelar ingen roll vilka skor jag använder eller hur ofta jag byter skor, trodde det skulle bli bra nu när jag börjat använda sandaler, men icke...

Har googlat lite, men vet inte om jag behöver hälinlägg eller hålfotsinlägg och känner mig inte motiverad att lägga pengar på det ena om jag nu behöver det andra och vice versa.



Men T hade ett par hälinlägg hemma som jag fick låna och som jag ska testa. Det gick inte att ha dom i sandalerna, men när jag kom hem och sen skulle gå till brevlådan tog jag mina gympaskor med hälinlägg och strumpor och det kändes som en befrielse för fötterna. Dock får jag prova dom några dagar till, för skorna jag använde brukar jag kunna ha en dag eller två innan dom med dödar mina fötter. Men vi får se hur det går med hälinlägg. Håll tummarna!!

Tycker sandaler passar bättre till shorts än strumpor och skor, men ska jag kunna gå överhuvudtaget så får man se lite ding ut tills jag vet om det funkar.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0