Söndag

Håller på att tvätta för fullt, men tar lite längre tid än vanligt, då jag måste få allting torrt redan idag. I vanliga fall kör jag mina två maskiner, sen hänger jag upp det i lägenheten så det får självtorka, men inte idag som sagt.

Imorgon är det då dags att lämna fåglarna =( Har provlyft deras bur, som faktiskt är ganska tung och jag hoppas att jag lyckas få ner den till bilen utan bekymmer, sen får jag be assistenten komma ner och hjälpa mig när dom ska på plats. Där brukar i och för sig vara såna transportvagnar i området där mamma bor, så jag får se om jag kan hitta en sån i värsta fall.


Men idag ska dom få flyga läääänge efter att min tvätt är färdig och sen får jag se om jag städar buren idag eller imorgon.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0