Onsdag...

Tiden springer iväg fullkomligt, men det är skönt för snart är jag i värmen =)

Nu tänkte jag dricka lite kaffe först och främst, sen får vi se om jag orkar masa mig ner till Knutan idag och ladda Jojokorten åt mig själv och syster, då vi ska åka svenska sidan till Kastrup. Sen måste jag hämta ut pengar och lite sånt med.



Imorgon är det möte hemma hos mamma med F och på fredag ska jag vara fylletaxi åt min syster för hon ska ut med jobbet. Hoppas att det bara är hon denna gången, för förra gången körde jag två av hennes kollegor med och fick fan inte ens ett tack knappt. Samt att hela bilen luktade gammal fylla... Huuuu, jag föredrar när min bil luktar ny som den nya faktiskt fortfarande gör =)

Solen skiner idag med, härligt =)

// Noa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0