Möte och Fritzan =)

Oj, var lite stressigt imorse, för syster satt i möte och jag visste inte om jag skulle hinna hämta tomater till mamma innan mitt möte. Men jag hann!!

Mötet gick väl som förväntat och gav mig typ ingenting, men men så kan det vara.

Efter mötet tänkte jag att jag skulle köra in om Fritzan på vägen och kolla in de nya lokalerna och det gjorde jag, var jättekul att se alla igen och det var så fint där, ljust och fräscht, så det kommer bli alla tiders när jag börjar där igen. Kommer nog gå lite vilse i början, men sånt får man ta!!

Längtar efter resan, men längtar faktiskt tills jag ska börja jobba med =) Alla verkade jätteglada att se mig och trots adidasbyxor (pga att jeans skaver på ärret) och keps och piercingar så VET jag att folket där gillar mig precis som jag är, det är nice, riktigt nice!!

Tänk om ALLA arbetsplatser vore lika bra, men det är dom inte... Jag är så jävla glad, synd bara att man inte kan överleva enbart på att jobba under deras högsäsong..

Nu väntar en härlig semester och sen härligt jobb med sköna människor =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0