Härligt HIF!!!

HIF vann matchen mot Gävle med 3 - 1 på Olympia idag, så jävla bra =)



Var en riktigt rysare då Malmö mötte Åtvidaberg borta samtidigt och efter en 0 - 2 ledning för Malmö blev det 2 - 2 i slutminuterna på första halvlek. I andra halvlek tog Åtvidaberg ledningen med 3 - 2 och hela Olympia jublade, dock höll det inte i sig och Malmö kvitterade till 3 - 3 strax innan matchen var slut. Men men...

Var alltså match C som var Åtvidaberg - Malmö FF



T som ni kan se längst ner till vänster på bilden jobbade hårt =P Men det var kul att han var där jag sitter idag så vi kunde prata i pausen.



Tre friska poäng till HIF alltså =)



Sen fick jag minsann en massa grejer, T hade tagit den hopvikbara sittdynan som är i mitten på bilden till mig och min HIF kompis som sitter bredvid mig på matcherna hade tagit en uppblåsbar nackkudde och en sån ögontjofräsan till mig som jag kan ha på planet till Thailand som lyfter om 17 dagar =P

Gulliga grabbar som ger mig presenter ;)



// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0