Envisast vinner??

Jag nämner inga namn, men tre av mina huliganer låg väldigt nära att hamna på en blocketannons idag under bortskänkes.



Dom är kåta och dom är envisa som satan. Dom tre första hoppade hem utan problem när det var dags, de tre andra satt bara och skrek och totalvägrade att gå hem. Det tog alltså en timme att få hem de sista tre efter att de första gått hem, vilket vanligtvis brukar ta en 5-10 min max.

Men nu är alla hemma och snart har jag lugnat ner mig och då älskar jag allihop igen och vill inte vara utan någon av dom. Mina hot om att dom ska bli kollektivt bestraffade och inte få komma ut på hela veckan lär jag ha glömt imorgon, men den dagen, den sorgen....

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0