Dagens idioti....

Hur fan kan man göra en ny Internet Explorer läsare UTAN googlerutan uppe till höger?


Jag installerade IE9, men avinstallerade den lika snabbt igen för jag skulle aldrig stå ut utan min älskade googleruta och jag VET att det finns Google Toolbar, men jag vill inte ha någon jävla toolbar, jag vill bara ha min älskade googleruta.



Så jag skrev till Microsoft och berättade läget, att dom hemskt gärna får slänga in googlerutan i den slutgiltiga versionen av IE9, hoppas dom lyssnar på mig =)

Är det fler som känner som jag? Att ni inte vill vara utan googlerutan?

// Noa


Kommentarer
Postat av: deeped

Testa att skriva in sökordet direkt i URL-fältet så får du se :)

2010-09-27 @ 12:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0