Burfix...

Som vanligt på söndagar så passade jag på att städa till pippsen medan dom var ute och flög, tänkte att jag skulle dela på buren med, då det underlättar när de ska transporteras fram och tillbaka till mamma sen.

Dom har bott i en halv bur tidigare utan bekymmer, så det ska nog gå bra, men anledningen att jag monterade isär buren just idag är för att dom ska hinna vänja sig igen. Sen efter min Thailandsresa så ska dom få bo som kungar igen =)

Så här såg buren ut innan, dvs stor och otymplig och inte fraktvänlig alls



Och numera får dom bo i halva buren



Tog en stund innan dom vågade hoppa ner på den "nya" buren, men det ska nog gå bra det här =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0