Tjenixen...

Lite sliten idag, men tror det är värmen...Har iallafall varit och shoppat massor idag och nu börjar resväskan bli full, både platsmässigt och kilomässigt. Är redan uppe i över 15 kg, gränsen går vid 20 kg och 7 kg handbagage, men har handlat vad jag behöver i klädvag tror jag, så det kommer bli bra.

Shoppingen sköter man här i Pattaya och inte i Bangkok, så väskan lär vara färdigpackad när det är dags att åka hemåt igen.

Måste bara nämna det, jag är inte den som är känd för att ogilla snabbmat direkt utan äter det mesta, men Pizzahut går fan bort direkt. Det är inte ens gott... Även om det är fan så mycket billigare här nere än hemma, så kommer jag inte äta där fler ggr..

Nu får ni ha det så bra tills nästa gång.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0