Söndag..

Läste nyss att HIF förlorade igår :( Kasst, men dom kommer igen mot Elfsborg istället får vi hoppas :)

Blev ingen undervattensvärld igår heller, däremot lite shopping, ett par Billabong shorts eller vad dom nu hette, schyssta var dom iallafall och sen en tröja till dom.


Jagade efter en hättetroja med, men det verkar som att M är det minsta och jag vill inte ha för stora kläder, så jag får fortsätta hålla ögonen öppna. Skam den som ger sig.

Solen skiner idag, får se om det blir lite bad när jag kommer hem härifrån internetcafet eller om jag ska låta huden vila lite till, solen tar som FAN här nere. Men det ar härligt att veta att man lever.

Kanske blir det undervattensvärlden i eftermiddag, lite beroende på väder och så. Är fortfarande regnperiod här nere, men det är lugnt, kommer en störtskur på en timme ungefär och sen är det sol igen.

Imorgon har jag bokat tid hos en tandläkare precis där jag bor, dom ville göra en undersökning först, men enligt deras prislista kostar en lagning 700 Baht, ungefär 140 spänn så det är billigt precis som det mesta andra här nere :)

Men nu ska jag röra på mig, klockan är 11.11 och snart är det dags för lunch.

Så jag säger som jag sagt förr, adios bitches, får se när jag uppdaterar nästa gång.

// Noa

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Gud vad härligt! MYCKET avundsjuk, haha.



Och ja, billigt om något. Man får passa på att göra allt. ... Som att laga tänderna. Haha!

2010-10-03 @ 21:42:27
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0