So fucking tired...

Hej hopp idag igen :)

Är sjukt trött, var hos tandläkaren och lagade min rotfyllda tand idag, ska dit igen på tisdag.. Men efter att vi ätit och bedövningen släppt så fick jag ont som fan i tanden, så jag slumrade en stund innan jag kom hit till internetcafeet. Syster skulle gå och bleka sina tänder nu ikväll nämligen, men då passar jag på att sitta här en stund.

Pratade med T idag med, trevligt trevligt :)

Annars har det inte hänt så mycket sen sist, blir nog ingen shopping idag heller då tandblekningen tar lite tid för syrran, men imorgon ska vi nog till Made in Thailand och bada fötterna med fiskarna igen :)

Rätt fräckt här nere, man kan bara knalla in på närmaste apotek och köpa antibiotika :) Har fått en släng av halsont nämligen så det satt på sin plats.



Hoppas ni har det bra där hemma i kylan? Här är det bara bra i värmen, sitter här en stund nu, sen får vi se vad som händer.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0