Så där ja...

Har precis kommit hem efter en rask promenad på 40 minuter till och från AF i värsta höstrusket, härligt.....

Det är så kul när saker och ting flyter som det ska och där inte finns några hinder eller strul på vägen, men så var det såklart inte denna gången.

I torsdags fick jag mail från M och hon skrev att dom tyvärr måste skjuta lite på min anställning för att dom sitter sysslolösa om dagarna, så när jag fått det mailet, mailade jag AF direkt just för att dom INTE skulle skriva ut mig i måndags. Då jag inte hört något från dom så trodde jag allt var grönt, tills posten kom idag och jag hade fått ett avaktualiseringsbrev från AF. Så det var bara att knalla ner dit idag och reda ut allting, men det löste sig och killen jag träffade idag skulle putta lite på tjejen jag jagade där nere innan jag drog till Thailand så där börjar hända lite grejer.

Så vad säger man, slutet gott allting gott!!!Och snart dags för dagens andra pulverdricka =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0