Onsdag??

Man har inte riktigt koll på veckodagarna här nere, men tror det är onsdagkväll nu kl 22:49 iallafall :)

Idag har det varit 40 grader ute och vi badade lite i förmiddags, sen blev det lite slappande hemma i lägenheten. Dock kraschade min dimmer på mitt rum så jag får leva med läslampa, för annars blir vi låsta om vi ska sitta hemma hela dagen och vänta på en hantverkare.

Iallafall så kom där en tjejkompis till svågern och hälsade på, så vi käkade med henne och sen drog vi till Pattaya, så nu har jag shoppat massor med boxer bland annat :) Lite skillnad på priset på Björn Borg och Calvin Clein här nere och där hemma haha.



Sen har jag hittat ett närmare och svalare internetcafe nu, som ligger på samma sida av gatan som vi bor, förbi några barer bara :) För alla som har varit här vet att Thailändare kör som idioter och på vänster sida, kan vara jobbigt att ta sig över gatan.

Mamma hade mailat idag med :) Hon skämmer bort mina små pippisar minsann :)

Ska kolla lite mail och sen blir det att knalla hem och öppna en kall Singha, innan duschen och sängen kallar. Är trots allt en dag imorgon med!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0