Ny dator?

Tror minsann att jag har hittat "min" nya dator faktiskt.


Bilden lånade jag på pricerunner.se

Än har jag inte bestämt mig, men ska suga lite på karamellen ikväll tänkte jag =)

Den har iallafall ungefär vad jag söker

* 10.1 tums skärm
* Windows 7 Home Premium
* 8 timmars batteritid
* DDR2 ram (och jag har ett sånt liggande här hemma, perfekt!)
* 1.3 Mpixel webcam
* 250 gig hårddisk

Och den var jävligt billig =)

Eller så ska jag kolla vidare, välja en lite större och kraftfullare kanske?! Vi får se helt enkelt. Men min förra laptop som mamma har nu är en Acer och den krånglade aldrig, så det ser lovande ut.

// Noa


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Beror ju på vad du vill ha datorn till men den låter bra. :)



Och ja, vi får la se om det blir Robinson 2011. Haha. ;D

2010-10-29 @ 18:03:06
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0