Mer tid idag...

Har bränt mig lite på axlarna, så medan syster och ungarna och hennes gubbe badar så passar jag på att uppdatera bloggen lite :) Hittar inte alla tangenterna så ni får ta det för vad det är :)

Flygresan gick som sagt bra, men den var lång och efter 5 timmar var man ganska mätt på att flyga, men det gick bra. Vi skulle bli hämtade på flygplatsen av nån tjomme, men när vi kom dit fanns där ingen, så någon snäll vakt hjälpte oss och ringde och efterlyste vår chaffis som tillslut hittade rätt.

Nu ska jag bara njuta av livet i största allmänhet, men har en del bekymmer att ta itu med när jag kommer hem. Först och främst så var där någon idiot som slagit upp sin bildörr i min bil och bucklor syns på svarta bilar :( Får se om jag kan hitta nån som kan suga ut den utan att lacka om bilen, men man blir så förannad när folk inte kan stå för vad dom gjort, vad har min bil gjort dom?? Jag måste betala för någon annans misstag...

Sen har min klocka fibblat ut, så den måste jag lämna in med när jag kommer hem, den pallade väl inte flygningen antar jag, tröttsamt men sant. Men den har jag garanti på iallafall.



Idag är det lite kasst väder så vi ska shoppa i Pattaya och sen i eftermiddag ska vi nog på någon undervattensvärld eller vad det var, ska bli häftigt :)

Cigaretter köper man för 28 Baht, dvs 6 SEK ungefär, det är lagom :)



Har ingen sladd till mobilen så alla bilder får ni se när jag kommer hem, men den som väntar på något gott...väntar oftast för länge :)

Ska väl kolla lite grejer nu så skriver jag mer en annan dag. Men nu har jag hittat ett internetcafe i närheten där jag bor, så det blir nog uppdateringar lite då och då.

Ha det gott i kylan i Sverige, snart blir det en kall Singha här :)


// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0