Helg =)

Godmorgon bitches =)

Efter moget övervägande fortsätter min laptopjakt. Mailade lite med min farbror igår och idag och nu är det fokus på i3, i5 eller i7 processorer. Dock verkar de flesta av dessa laptopar klättra upp lite i storlek, men har jag tur kan jag nog hitta en 11.6 tums kanske.

Sen kommer det snart att bli 4g istället för 3g tekniken och än finns ingen dator med 4g modem inbyggt. I Helsingborg kommer man att kunna använda 4g tekniken redan nu i december.

Min farbror hade själv en mini laptop som han inte alls var nöjd med, men jag har lite mindre fingrar än vad han har med ;)

Jakten går helt enkelt vidare!!

// Noa


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Tror det är bättre, som du gör nu, att leta efter något bättre. Ska man väl köpa någon kan man likaväl lägga till lite mer pengar och vara nöjd längre.. :)



Och tack, haha. Vi får la se. Kanske dyker upp i TV-rutan någon dag. Eller år. ;D

2010-10-30 @ 17:34:56
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0