Härligt!!!

Tabellen är som följer



HIF i topp som det ska vara efter 2-4 vinsten ikväll =) Jag vet att Malmö spelar imorgon, men det är morgondagens rysare haha.

Lite missmodigt att lämna Norrbro idag ( sista bortamatchen för säsongen var det ikväll ), uppskattar verkligen folket som brukar komma på matcherna och personalen såklart som jobbar. Jag mailade för en vecka sedan och bokade bord, men dom hade glömt skriva upp mig, hade dock tur som var där i god tid och fick ett bord ändå. T skulle följt med egentligen, men så hade han fått rycka in och jobba uppe i Halmstad som publikvärd och hade glömt berätta det för mig, men det spelar inte så stor roll då jag känner de flesta på Norrbro och fick ett "Välkommen hem" från flera personer, sånt är alltid kul =)

Är lite i valet och kvalet nu om jag ska gå på deras julfest, hade kunnat vara riktigt trevligt =) Skickade ett sms till T och frågade om han ville, dock kan jag gå ensam utan problem, för jag är en självständig människa som inte behöver ha någon som svansar efter mig hela tiden, en bra kvinna reder sig själv. Får ta en funderare helt enkelt.

Glada blev dom små dunbollarna när dom fick komma ut nu när jag kom hem iallafall =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0