Fredag....

Nu är det inte länge kvar innan det är dags att sitta 12 timmar på planet hem, på ett sätt ska det bli riktigt skönt att komma hem, slippa allt tjat och all överaktivitet som kombinationen socker+barn kan framkalla. Jag saknar mina fåglar och dom är betydligt lugnare än människobarn.

Har sagt att jag fått min dos av dom nu för ett bra tag framöver. Vi ses väl på julafton nästa gång haha.

Sen ser jag fram emot det härliga gänget på Fritzell så klart :) Även om där är många måsten med när jag kommer hem och jag vet knappt hur jag ska hinna med, men det löser sig nog.

Idag har solen inte visat sig alls på hela dagen, så vi tog en tripp till Big Buddha mitt emellan där vi bor i Jomtien och Pattaya.



Roligt att ha sett det faktiskt. Imorgon ska vi nog på en marknad som bara är öppen på helgerna, får se om jag hittar nåt där, har 5 kg kvar i väskan :)

Hörs en annan dag!!!

// Noa


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Åh, Big Buddha såg vi också! Spelade även in en video därifrån när en kompis släppte ut fåglar. Haha.



Älskar Bangkok. Hoppas att du haft det toppenbra och att du inte längtat hem, höhö. Förutom till fåglarna då kanske. ;)

2010-10-18 @ 20:51:30
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0