Blå skärm...

Mitt i mitt webbtv tittande för att komma ikapp veckorna när jag varit borta så får jag blå skärm...*suck*

Ännu mer sugen på en ny dator alltså....

Den jag har idag är jag relativt nöjd med, det är pappas gamla och jag har återställt den via återställningspunkten, men tydligen hjälper inte det...

Hittade inte återställningsskivor hemma hos honom heller, därför känns det rätt lamt... Fixar jag en ny dator kan jag dock formatera den jag har och lägga in Windows 7 på den med, använda min egen nyckel och så är det kanon sen... Men vi får se...

Jag tror jag mailar min farbror som är überteknisk och frågar om dom har återställningsskivor jag kan låna, för min kusin har en likadan laptop som jag... Ska rådfråga honom lite om mini pc med tror jag...Får bara hoppas på att mailadressen fortfarande gäller.

Gör den det gäller det för mig att hitta ut till Kattarp med mitt lokalsinne, haha, tur jag har 3 gps:er =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0