Vad gör jag för fel?

Jag umgås gärna med killar för att de oftast är rakare och ärligare än tjejer... Vi umgås och har trevligt på vänskapsnivå...Och vad händer?

Nästan ALLA jävla snubbar blir intresserade och kära i mig utan att jag gör något speciellt för att dom ska bli det? VARFÖR??

Bara för att jag är tjej och gillar öl och tv-spel ungefär så faller killar som furor känns det som...

Vad gör jag för fel?

Eller så är det hela konceptet, jag är någon som de inte kan få och därför blir jag mer intressant?

// Noa


Kommentarer
Postat av: samantha

Det är för dom känner dom kan prata om vadsom helst med dig och dom känner sig trygga i de, plus inte fel att en brud gillar öl ;p haha

2010-11-24 @ 22:06:21
URL: http://peachsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0