Tisdag!!!

Vaknade med ett ryck och insåg att shit, det var idag dom skulle stänga av vattnet här hemma. Varmvattnet mellan kl 7 - 18 och kallvattnet mellan kl 9 - 12. Så det var snabbt upp och fixade nytt vatten till djuren och i kaffebryggaren såklart.

Sen kände jag på vattnet och där fanns minsann varmvatten ändå så det var likabra att duscha =)

Hoppas nämligen att min kära klocka har kommit tillbaka från servicen, då dom bara får leveranser på tisdagar och det skulle ta ca 3 veckor, i lördags var det 3 veckor sen jag lämnade in den, så håll tummarna för att jag kan hämta den i eftermiddag, annars blir jag lite ledsen faktiskt.



Sen skulle det ta 2-3 dagar att skicka ner mina vinterdäck och fälgar, men jag har inte hört något, så har jag tur kanske dom med ringer idag.

// Noa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0