Surt sa räven...

Eller jag i detta fallet.

Ni vet när man är så där sjukt sugen på någonting och bara ser fram emot det? Så var jag idag med den där Camembertosten.



Så jag springer och köper en sådan...Öppnar den och skär en bit och ska ta den där första tuggan när den bara smälter i munnen... Och den smakar inte friskt.... Den var torr och äcklig inuti och luktade konstigt med, så det var bara att springa och byta den.

Den nya jag fick tag på såg med lite halvtorr ut inuti men den smakade precis som den skulle iallafall =)

// Noa


Kommentarer
Postat av: Artan

Jo bara bra, vad ska du göra i helgen? :)

Kram!

2010-11-18 @ 23:27:25
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0