Oskyldigt dömd

Nere i Thailand så hade han som ägde lägenheten vi hyrde en hårddisk till sin dvd där han hade lagt en massa svenska filmer och serier och så. Då fick jag upp ögonen för Oskyldigt dömd, hur kunde jag missa den när den gick på tv?


Bilden lånade jag på cdon.se där man för övrigt kan köpa säsong 1 boxen för 99 spänn om man nu vill det.

Nu har jag hursomhelst bara de tre sista avsnitten kvar på säsong 1 och sen ska jag sätta tänderna i säsong 2 med när den första är klar =)

Riktigt bra är den!!!

// Noa


Kommentarer
Postat av: Beck's

Bra fråga, Hur kunde du missa det? Den är skitbra!!! :) :)

2010-11-09 @ 22:29:12
URL: http://iskugganavluossavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0