Nu händer det grejer =)

Fick först en kallelse från AF till på torsdag nästa vecka =) Det var inte en dag för tidigt att den kom, som jag tjatat, men nu äntligen kom den som sagt.

Sen ringde svågern och han hade pratat med Däckperfekt och nu får jag nya vinterdäck på LM-fälg för en överkomlig summa. Dock fanns där i princip bara en fälg jag kunde välja, men den var helt okej. Skillnaden var 150 kr per däck om jag ville ha LM-fälg eller plåtfälg och LM ser snyggare ut. Dock kommer jag ha 13 tums däck vintertid, för de 15 tums sommardäcken jag har nu har konstiga dimensioner och skulle kosta massor att köpa.

Fälgen ser ut ungefär så här och kostar normalt 1145:- styck.


Bilden lånade jag på specialfalgar.se

och nu får jag både däck och fälgar billigare än vad bara fälgen skulle kostat.

Sen valde jag däck i mellanklassen, då jag tänkt ha de här däcken ett tag nu och inte bara en säsong eller två.

Så 2-3 dagar ungefär så anländer däcken till dom och så ringer han och så bokar vi in en tid så dom kan montera på dom på min lilla bil, kommer bli alla tiders detta!! =)

Imorgon ska jag köra till mamma en sväng, hämta lite papper och grejer och sen kommer K till Helsingborg, så det blir en fika med henne, lite hektiskt på förmiddagen, men det går säkert kanonbra!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0